سبد خرید
0
اصلی

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات

اصلی

قوانین و مقررات سایت و گارانتی محصولات

 

– مدت زمان شارژ دهی باتری بستگی به کاربری و تنظیمات دستگاه دارد و برای همه کاربران بطور یکسان نمی باشد ، لذا مدت زمان شارژ دهی جزء تعهدات باتری مارکت و دلیل بازگشت کالا نمی باشد.

– ماندن طولانی مدت باتری موبایل در شارژ، استفاده از شارژر متفاوت و غیر اصل، استفاده از موبایل هنگامی که در شارژ است، از جمله عوامل باد کردن باتری موبایل بوده، لذا باد کردگی جز گارانتی باتری های موبایل محسوب نمی شود.

-هرگونه شکستگی در بدنه کالا یا ایجاد قطعی سیم های ارتباطی ناشی از ضربه فیزیکی، کالا را از گارانتی خارج می نماید.

-در صورتی که پس از خرید باتری ، مشتری با تست باتری جدید متوجه شود اشکال از آداپتور یا دستگاه بوده ، باتری قابل مرجوعی نمی باشد.

– درصورت مخدوش یا حذف نمودن برچسب (هولوگرام) بر روی کالا توسط باتری مارکت ، کالای خریداری شده از مهلت تست و گارانتی خارج می شود.

 

 

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

– اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناسان باتری  مارکت اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– مشتری در طول مدت گارانتی فقط یک بار حق تعویض کالای خریداری شده را دارد.

– استفاده از پشتیبانی و گارانتی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به باتری مارکت بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– گارانتی ، مشکلات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد شامل گارانتی نمی باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش باتری مارکت از طریق تلفن اطلاع داده شود.

– اگر رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه مخدوش باشد از آن برای امنیت دستگاه استفاده نکنید و آن را به کارشناسان باتری مارکت گزارش دهید.

– تصویر محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است تغییراتی جزیی  با تصاویر کالا در سایت تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن نمی توان اعلام مغایرت کرد.

– هرگونه دخل وتصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

– پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، مجدد برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت سی روز از زمان تحویل بصورت امانت نزد باتری مارکت در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت ، باتری مارکت در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئوولیتی نخواهد داشت.

 

نحوه مرجوع کردن کالا

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

–  از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش باتری مارکت جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

– فاکتور همراه کالا ارسال شود و در قسمت پشت برگه آن عیب و ایراد را بنویسید.

– هزینه‌های بازگرداندن،ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری است و باتری مارکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

 

روند رسیدگی به درخواست مشتری

– کارشناسان خدمات پس از فروش باتری مارکت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان باتری مارکت تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند و مابه تفاوت آن را بپردازد.

– لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ باتری مارکت بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و باتری مارکت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا “درج شده در فاکتور” به مشتری را می‌پذیرد.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط باتری مارکت، بسته به نوع محصول و ایراد اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده می باشند.

– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش باتری مارکت است.

X