سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دلایل اشتیاق برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

با تغییر ساختارهای کسب و کار از سنتی به نوین و ایجاد بازارهای مجازی ما نیز با ایجاد سایت فروش به این بازار ورود کردیم . به زعم ما دنیا به سرعت در حال تغییر است و فضای مجازی فرصت‌ها و مزایای جدیدی را فراهم نموده که از جمله این مزیت ها می توان به عرضه کالا در سطح ملی و حتی جهانی اشاره کرد .

در واقع در این نوع فعالیت و برخلاف کسب سنتی ما از حوزه جغرافیایی خود عبور کرده و با مشتریان بیشتر و بازارهای بزرگتری روبرو هستیم و به جرأت می‌توان گفت آینده کسب و کار در فضای مجازی خلاصه خواهد شد.

ایده پیدایش باتری مارکت

با رصد فروشگاه های اینترنتی در ایران و نبود فروشگاهی تخصصی که صرفا در زمینه باتری فعالیت داشته باشد، مارا بر آن داشت تا با اتکا به پیشینه حضور و فعالیت در عرصه توزیع باتری به راه اندازی وبسایت فروشگاهی بنام و نشانی باتری مارکت ( batterymrket.ir ) اقدام کنیم تا با این خدمت بتوانیم به اولین و تنها فروشگاه علمی تخصصی باتری در ایران تبدیل شویم. فروشگاهی متفاوت که با استفاده از تکنولوژی آزمایشگاهی و سال ها تجربه در این حوزه بهترین و مطمئن ترین باتری ها را به مشتریان عرضه کند.

چشم انداز و اهداف باتری مارکت

قطعا هر مجموعه اقتصادی و کسب و کاری علاوه بر اهداف مختلف به منظور رسیدن به سود و منفعت مالی تشکیل میشود باتری مارکت نیز از این قائده مستثنی نیست اما به واقع و بدور از شعار  دلایل مهمتری برای ایجاد باتری مارکت مد نظر مدیران این مجموعه بزرگ بوده است.

دلایل مهمی مانند ارائه محصولات با کیفیت به جای عرضه باتری های بی‌کیفیت و خراب که ضرر و زیان بسیار زیادی به محیط زیست می رساند و کابوسی برای حامیان محیط زیست شده است. برای مثال باتری مرغوب گوشی موبایل چند سال کار میکند اما باتری نامرغوب چند ماه بیشتر دوام نخواهد آورد و این اختلاف کارکرد منجر به خرید چندباره و در نتیجه زباله بیشتر شده و در ادامه آن زباله هایی خطرناک که آب و خاک را به شدت آلوده مینمایند و همچنین از سویی دیگر این چندین بار خرید کردن در مجموع کلان منجر به خروج میلیاردها تومان پول و ارز بیشتر از کشور شده و ضرر هنگفتی هم به اقتصاد ملی می رساند.

در نهایت چشم انداز اصلی باتری مارکت ارتقاء و تغییر کیفی باتری های ارائه شده در بازار و فرهنگ سازی و آموزش مصرف کنندگان نسبت به تهیه ، مصرف و بازیافت این محصولات خطرناک می باشد.

میزان عرضه و سطح کمی و کیفی باتری های

از مهمترین استراتژی‌های اقتصادی ما ایجاد برندی معتبر و قابل اتکا در بازار و صنعت باتری بوده و هست. در طی بیش از ۱۴ سال فعالیت در این حوزه و با کنترل و تولید باتری امروزه تعداد زیادی از صنایع معتبر کشور از مشتریان این مجموعه بوده و امروزه صدها هزار باتری با نام یوتا در محصولات مختلف در حال استفاده میباشند.

نقاط قوت باتری مارکت و وجه تمایز با رقبا

می توان گفت از نقاط قوت باتری مارکت استفاده از سال ها تجربه و حضور در بازار ( فروشگاه انرژی علاءالدین ) می باشد و تمام کسانیکه این فروشگاه را میشناسند بر کیفیت محصولات فروشگاه صحه می‌گذارند.

اما به جرات میتوان گفت وجه تمایز باتری مارکت استفاده از آزمایشگاه و سالها تجربه علمی و تحقیقاتی ( مرکز تحقیقات باتری گیتا باتری ) میباشد که با تلفیق تکنولوژی و تجربه آنرا تبدیل به متفاوت ترین مجموعه ارائه دهنده باتری در ایران نموده است.

جایگاه حال حاضر باتری مارکت در بازار باتری کجاست؟

خوشبختانه باتری مارکت به دلیل‌ ارائه محصولات با کیفیت و ایجاد رضایت در مشتریان جایگاه خوبی بین مشتریان و مصرف کنندگان خود دارد اما به دلیل فعالیت دیرهنگام در فضای مجازی و عدم تبلیغات به جایگاه واقعی خود دست نیافته است.امید است با توجه به روند روبه رشد آشنایی مشتریان با این برند، هرچه زودتر این خلأ رفع خواهد گردید و همچون خرید بالای حضوری و تلفنی در شرکت و فروشگاه ، وبسایت فروش اینترنتی باتری مارکت هم بزودی با قدرت و توسعه بیشتر به مشتریان خدمات متنوعی را ارائه خواهد کرد.